Monday 16 July 2012

Pendedahan Mengejut Siapa Yzd Rohani

Mungkin ramai yang masih tertanya-tanya kenapa Wak menutup ruangan komen di blog ini. Untuk pengetahuan semua laman blog ini telah cuba digodam oleh seseorang. Wak tengah cari penggodam itu. Tetapi didalam masa yang sama jika anda semua masih ingat di blog BERITA KUIN, dimana berlaku perang komen sehingga Admin blog tersebut terpaksa menutup ruangan komen kerana terlalu banyak orang yang menyamar masuk untuk komen. Selepas tak boleh komen di sana mereka datang ke blog WAK dengan harapan dapat membuat kacau. Tetapi mereka silap. Mereka tersalah langkah. Wak dah dapat maklumat ini sebelum mereka menyerang. Wak bersama-sama TMK telah memasang jerat dan hasilnya sangat memuaskan. Nak tengok contoh yang kami dapat? ok, sabar. Wak akan tunjuk. Tetapi ini contoh jer tau. Bukan benar-benar lagi. Yang betul sekarang ni dalam proses akhir siasatan. Nanti baru Wak keluarkan versi original ya. Ini demo version sahaja.

(waktu mereka komen di blog wak)



(ini komen didalam FB)

nampak tak persamaan tu? masa komen adalah sama di FB dan blog WAK. Ini contohnya yang WAK nak tunjukkan kepada anda. Kisah diatas tak ada kaitan dengan yang hidup atau yang telah meninggal dunia. Ingat tau. Cuma contoh sahaja. COBAAN

WAK: Demo version pun dah membuatkan askar Jamil tak senang duduk. bila keluar version penuh nanti Wak akan siarkan sekali gambar mereka yang terlibat. Dalam versi sebenar nanti Wak akan tunjukkan sekali IP address dan lokasi dari mana mereka komen. Nantikannya. Yang hantar penggodam suruh godam blog Wak tu buat apa yop. Kan dah kantoi.