Saturday 22 September 2012

Penasihat Ekonomi Selangor Ada Jet, Penasihat Kedah Pula Macam Mana?

Heboh di blog rakan-rakan Wak mengenai isu Penasihat Ekonomi Selangor dimana gambar beliau didalam jet mewah terdedah. Walaupun bergaji RM 1 tetapi beliau dapat pakai Jet peribadi. Sebelum dapat Jet dapat Bas. Sambung  BACA SINI , DAN DISINI

Bas kena simbah cat lantas tunding jari kepada pihak UMNO/BN. Kalau Jet ni kena simbah cat merah agaknya nanti apa pula puak-puak sana nak cakap. Mungkin akan tuduh TUDM berpakat dengan UMNO/BN menyimbah cat merah ke pesawatnya.





Logik ke apabila bas yang sama disimbah cat sampai berkali-kali? Kita kalau kena 1 kali dah beringat-ingat. Dan kejadian berlaku semasa bas sedang berhenti(parking). Dan puak-puak pakatan pula ada berdekatan bas tersebut. Tapi macam mana masih boleh berlaku? Fikirkan...........

Isu terbaru iaitu isu Jet peribadi yang dinaiki oleh Penasihat Ekonomi itu juga nampak hangat. Jika ada pemimpin UMNO yang naik semestinya heboh penasihat ni hentam dalam ceramahnya. Dia naik tak apa. Itu lumrah yang perlu rakyat tahu. Dia tak apa. Jika lawannya semua tak boleh.


 (bukan kami yang kata tetapi tian chua yang kata)


Rakyat boleh menilai sendiri rupa sebenar mereka ini. Anwar sewaktu masuk penjara ada menyatakan tak banyak harta. Habis dalam perjuangan. Sekarang ni cepat juga dia boleh beli kereta, rumah, ada bodyguard yang tunjuk senjata kepada orang awam dan banyak lagi.

SIAPA PULA PENASIHAT EKONOMI KEDAH?

   (gambar sekadar hiasan)


JENG JENG JENG..........nantikan pendedahan mengenai Penasihat Ekonomi Kedah.

WAK: Saja bagi suspen skit. Tapi yang penting 'dia' memang naik Camry.