Sunday 9 December 2012

Bila PAS Berak Merata Maka UMNO Yang Disalah

Apabila isu Kuin kini semakin hangat diperkatakan oleh ramai orang termasuk ahli-ahli Pas yg merasakan perlu ada penyelesaian dalam isu ini kerana imej Kerajaan Negeri telah tercalar dan mungkin bakal tumbang dalam pilihanraya ini kerana isu seperti ini. Sambutan pelajar baru yang masuk jatuh teruk dan 50 program yang ada pula hanya laku 10 sahaja. Itupun majoritinya Pengajian Islam. Bayangkan dari 300 orang yang mendaftar masuk. 200 lebih ialah dalam bidang Pengajian Islam. Program baru dibuka oleh Jamil tak dapat sambutan. Ini membuktikan KUIN telah tersasar dari matlamat asal ia ditubuhkan kerana makin terpesong dari ilmu Islam.

Isu gaji kroni Jamil dan Azizan pula ramai yang dah mula buka mata. Logikkah ada yang menerima gaji RM 35 ribu sebulan? Ada pula yang baru 2 tahun berkerja gaji dah naik hampir 200%. Jamil ada jawapan berkaitan isu ini? Jangan disalah pada UMNO kerana itu ayat seorang bacul . Zaman UMNO dahulu tiada pun orang-orang seperti ini:
-Jamil
-Wan Siam
-Ramli Mayat
-Sykri Penjenayah
-Aidi
-dan ramai lagi. Senarai sedang dikumpulkan

Jika Pas sudah tak mampu menjawab lagi isu KUIN ini maka mereka akan menyenaraikan nama-nama diatas ini ialah UMNO. Maka terlepaslah Azizan Tidoq dan Taulan Lena. Tak gitu saudara Zul Yahya. Bukankah itu skrip lama anda?

WAK: Tengok la apa yang Wak kata ini. Akan ada selepas ini dakwaan salah Umno dalam KUIN. Itulah dasar Pakatan Haram di Malaysia. JOM UBAH KEDAH