Friday 22 June 2012

Cita-citanya menjadi wakil rakyat

Namanya menjadi sebutan para kakitangan KUIN bukan kerana kehebatannya menjalankan tugas tetapi kerana beliau ialah 'tongkat' Jamil. Ideanya yang bernas sangat dinantikan oleh Jamil. Bersama seorang lagi rakannya yang juga Pemuda Pas mereka bersatu untuk menekan kakitangan KUIN. Siapakah beliau?

Beliau ialah saudara Mr. SS @ double S @ Sayuthi B. Sanusi @ lebih dikenali sebagai Pendaftar in Progress. Beliau dikhabarkan akan menjadi calon bagi PAS dalam pilihanraya umum akan datang. Wak pun kaji la sedikit mengenai beliau ini. Untuk pendedahan berkaitan salah laku beliau di KUIN itu nantikan versi Parasit selepas ini.

Untuk kali ini Wak cuma nak bercakap tentang cita-cita beliau untuk menjadi ahli politik. Dengan bantuan Saudara Mr. F yang sedang membantu menaikkan nama beliau didalam PAS. Mr. F mendapat bantuan secukupnya dari Pemuda PAS untuk sama-sama memastikan Mr. SS ini menjadi calon dan sudah semestinya saudara Mr. F akan menjadi setiausaha politik beliau. Takkan tolong saje kot bro F. Your English is good. Good and soo gooood. Jika anda menilai mengenai niat saudara SS ini sila lihat kereta beliau. Disitu dah ada 'hint' bahawa beliau memang berniat untuk menjadi ahli politik ataupun lebih mudah disebut Wakil Rakyat.

Wakil Rakyat Sayuthi 1100



Jangan pulak anda gelak besar yer. Ini pun Wak dapat dari salah seorang anda juga.

WAK: Wak nak beli no plat WAK 1100. Nak jadi Wakil Rakyat juga. Hehe