Monday 5 November 2012

Palsukan Minit Mesyuarat | Perlu Report Polis

Jamil dan kroninya sekali lagi diberi tamparan hebat apabila mereka disyaki dengan sengaja telah memalsukan dokumen untuk tujuan mempengaruhi keputusan Mahkamah bagi kes diantara pihak KUIN dan Shake Cuisine Sdn Bhd. Akuan bersumpah dari penyedia minit terbabit dilihat bakal menunjukkan Jamil jalan ke penjara. Wak berharap pihak Shake Cuisine Sdn Bhd membuat laporan polis supaya pihak berkuasa itu dapat menjalankan siasatan lanjut mengenai dakwaan tersebut. 

Maka jika Jamil diheret ke penjara, beliau tak akan lupa kepada kekasihnya dan mungkin menjemput sekali kekasihnya itu untuk temankan beliau di mahkamah dan seterusnya didalam penjara nanti. 

Adakah Azizan Razak bersedia dengan taktik Jamil yang seterusnya?

(alasan terbaik azizan jika diheret sekali dalam kancah penipuan jamil)


Dari satu sudut, pihak majlis peguam pula diminta menyiasat dakwaan ini kerana pihak peguam KUIN turut dikatakan terlibat dalam memalsukan dokumen tersebut. 

(ada tertulis puan amiza dari tetuan rizal & hafez juga terlibat)
 
 
Agaknya apa tindakan Jamil selepas ini? Mungkinkah Jamil akan melarikan diri ke turki untuk meminta perlindungan dari bakal pembeli KUIN? 
 
WAK: Nak kata apa lagi. Bukti sudah ada depan mata. SPRM dan PDRM wajib menyiasat dakwaan ini. Tak sabar nak tgok Jamil kena gari. JOM UBAH KEDAH