Wednesday 31 October 2012

Kuin Kalah Lagi

Apa nak jadi dengan KUIN sekarang ni. Asyik kalah je kat mahkamah. Itu pun puak penganut PAS dok bangga lagi. Tak ada apa dah yang nak dibanggakan lagi. KUIN kini sudah jahanam dek kerakusan puak PAS. Tunggu pendedahan kami tentang isu KUIN lagi selepas ini. Banyak dah maklumat yang sampai. Lepas ni KUIN bakal disaman lagi oleh seorang kakitanganya.

Berbalik kepada isu terbaru, dimana KUIN telah didapati bersalah dan diarah membayar denda sebanyak RM 1.5 Juta kepada Shake Cuisine Sdn Bhd kerana telah melanggar perjanjian yang ditandatangani bersama bagi kerja-kerja menyediakan perkhidmatan asrama dan pengankutan kepada pelajar KUIN di Kampus Sungai Petani. Pihak KUIN juga menggunakan bukti palsu yang direka-reka untuk membantu mengukuhkan hujah mereka tetapi tak berjaya. Bukti palsu seperti minit mesyuarat dan pengakuan beberapa pegawai di KUIN perlu dipandang serius kerana ini bukanlah mencerminkan sebuah IPT ISLAM. BUKTI PALSU merupakan satu kesalahan didalam undang-undang negara dan mungkin Jamil dan Kroninya bakal menerima habuan mereka nanti. 


Juga tak dinafikan bahawa KUIN kini dah lari dari matlamat asal penubuhannya dari menyediakan pengajian kepada menjual pengajian. Semakin hari semakin banyak pekung mereka kami buka. Akan ada lagi selepas ini pembongkaran mengejutkan dari WAK.

WAK: Inilah akibatnya jika sentiasa tak berlaku adil kepada orang lain. JOM UBAH KEDAH